Вівторок 31.05.2022

 

Річна діагностична робота з української мови для учнів 2 класу                 

1.     Розставити слова в алфавітному порядку:

стіл, парта, окуляри, портфель, шарф, риба                                 

2.     Дібрати по 4 слова до тематичних груп.

Меблі: ________________________________________________________________

Одяг: _________________________________________________________________

3.     Розподілити слова в колонки, підставивши усно питання:

радіє, весна, тигр, сім, яскрава, десятеро, молодий, посіяв,зелена,співає,олівець,тато,чотири,будує.

Хто? Що?

Що робить?               Що робив?

Який? Яка?

Скільки?

 

 

 

 

 

 

 

4.     Перебудувати розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.

Дмитро виступає в театрі.

1)    _____________________________________________________________________

2)    _____________________________________________________________________

3)    _____________________________________________________________________

 

5.     Прочитати тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, розповідь).Спиши текст № 1.

 

1.         Настало літо. У дітей розпочалися канікули. Андрій та Роман поїхали в табір відпочинку «Берізка».

    Хлопці знайшли нових друзів. Кожного дня вчилися чомусь новому.

    Через три тижні вони повернулися додому. Назавжди залишаться в пам’яті Андрія та Романа ці чудові літні дні, проведені в таборі відпочинку.

(___________________)

2.     Це лисичка. Шубка в неї руда. Лапки в хитрунки біленькі. Кінчик хвостика коричневий. Ніс продовгуватий та витончений. Хитрі очі так і вишукують смачненьку здобич. (____________________)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Вторник 05.05.2020

Вторник.14.04.2020