Вівторок 31.05.2022
Річна діагностична робота з української мови для учнів 2
класу
1. Розставити
слова в алфавітному порядку:
стіл, парта,
окуляри, портфель, шарф, риба
2. Дібрати
по 4 слова до тематичних груп.
Меблі:
________________________________________________________________
Одяг:
_________________________________________________________________
3. Розподілити
слова в колонки, підставивши усно питання:
радіє,
весна, тигр, сім, яскрава, десятеро, молодий, посіяв,зелена,співає,олівець,тато,чотири,будує.
Хто? Що? |
Що робить? Що робив? |
Який? Яка? |
Скільки? |
|
|
|
|
4. Перебудувати
розповідне речення на спонукальне, окличне, питальне.
Дмитро виступає в театрі.
1)
_____________________________________________________________________
2)
_____________________________________________________________________
3)
_____________________________________________________________________
5. Прочитати
тексти. Визначити типи текстів та вписати на місце пропусків (опис, розповідь).Спиши
текст № 1.
1.
Настало літо. У дітей розпочалися канікули. Андрій та
Роман поїхали в табір відпочинку «Берізка».
Хлопці знайшли нових друзів. Кожного дня
вчилися чомусь новому.
Через три тижні вони повернулися додому.
Назавжди залишаться в пам’яті Андрія та Романа ці чудові літні дні, проведені в
таборі відпочинку.
(___________________)
2.
Це
лисичка. Шубка в неї руда. Лапки в хитрунки біленькі. Кінчик хвостика
коричневий. Ніс продовгуватий та витончений. Хитрі очі так і вишукують
смачненьку здобич. (____________________)
Комментарии
Отправить комментарий