Вторник 31.03.2020
1 урок Русс.яз
НЕОПРЕДЕЛЕННАЯ ФОРМА ГЛАГОЛА
Глаголы неопределенной формы отвечают на вопросы: «что делать?», «что сделать?».
Неопределенную форму имеют следующие глаголы: читать, стеречь, писать, нести, испечь, лезть, нести, ползти, хотеть, строить и т.д.
.Русс.яз
Кл.р. с.140 п. Упр. № 240.242
Д.з
с. 142 Упр 243
2 урок Физ-ра
https://www.youtube.com/watch?v=lrSyOiae2u8
3 урок Я в мире
ст.. 126-129
4 урок Математика
Деление с остатком 4 класс
Математика
Кл.р. ст.139. Усн.№867.868 П. №869.870.871
Д.з
с 140 № 874.875
5 урок Русс.лит ст.169-172
Маша ЛукашкинаСобака, рождённая для счастья
(из книги "Стойка на руках на уроках ботаники")
6 урок Основы здоровья
ст..136-139
Маша ЛукашкинаСобака, рождённая для счастья
(из книги "Стойка на руках на уроках ботаники")
6 урок Основы здоровья
ст..136-139
Запропонуйте дітям переглянути популярний український мультфільм «Як Петрик П'яточкін слоників рахував». Він допоможе дітям усвідомити важливість обов'язків у нашому житті та дозволить зрозуміти, що інколи власні бажання – не головне.
Після перегляду мультфільму попросіть відповісти на такі запитання:
- Як ви розумієте значення слова «обов'язок»?
- Які обов'язки ви маєте вдома? А які у школі?
- Які свої обов'язки ви ігноруєте найчастіше? Як це можна виправити?
- Як звати головного героя мультфільму?
- Які бажання мав хлопчик?
- Як поводив себе Петрик під час прогулянки? А під час тихої години?
- Яка музика використана у мультфільмі: швидка і весела чи повільна та сумна? Чи вплинула вона на ваше сприйняття сюжету?
- Як на поведінку хлопчика реагували батьки? А як діяла вихователька?
- Із ким порівняла вихователька Петрика? Як ви гадаєте, чому?
- Як поводили себе інші діти у дитсадку? Чи впливав на їхню поведінку Петрик?
- Чому Петрик наприкінці мультфільму став поводитись інакше? Що могло вплинути на нього ?
- Тож які свої обов'язки проігнорував Петрик?
Для того, щоб закріпили отримані знання, запропонуйте створити асоціативне схему на тему «Мої обов'язки».
Комментарии
Отправить комментарий